woensdag 15 september 2010

Zaterdag 11 september Reclame opnamens

Weer even een blogje, dit keer over een super leuke dag! Sorry trouwens dat ik zo lang niet heb geschreven, maar ik heb het echt super druk gehad de laatste tijd, met school en dansen en alles.
Ik hoop dat ik het met deze extra lange weer een beetje goed maak;)

Oke, het begon vrijdag avond toen ik werd gebeld of ik asjeblieft zaterdag mee wilde, want er was iets fout gegaan met een meisje die er pas heel laat achter kwam dat ze stond ingeplant terwijl ze helemaal niet kon. Dat wilde ik wel natuurlijk!! Ik moest om kwart voor 12 bij de dansschool zijn.

Ik moest heel veel dingen mee, kleding, eten, drinken, panty's, hakken, make-up en haarspullen. Ik dacht de heletijd dat ik iets vergat en ik vond het echt super lastig wat ik mee moest, kwah make-up was het niet zo moeilijk! Ik nam gewoon mijn 2 88 palletes mee, foundation, blush, mascara, oogpotlood en gewoon die dingen. Haarspullen waren ook niet zo lastig, gewoon wat ik ook op wedstrijden mee neem.

Mijn veel te grote tas!


Nou toen ik eindelijk alles had gepakt, was ik om kwart voor 12 op de dansschool. We moesten eerst naar Amsterdam om kleding te passen. De meneer van de reclame was daar ook en was best kieskeurig met wat we aan moesten enzo(ook wel begrijpelijk alles moet toppie natuurlijk). Uiteindelijk waren we daar om ongeveer half 4 klaar, en ik had nog niet echt gegeten dus ik had best wel trek.



Lekker buiten make-uppen en haren doen!


Toen de auto in naar Maastricht! Het was echt ver! vanaf amsterdam zeker 2 uur! We kwamen om ongeveer half 6 aan bij een mooi kasteeltje. We moesten gewoon buiten make-uppen en haren doen enzo dat was wel heel grappig! Mijn haar deed Michelle in een knotje en het moest zwart met schoensmeer omdat mijn haar te licht was voor de mensen in Armenie(want daar wordt de reclame uitgezonden). we moesten ook lekker opvallende ogen dus we deden lekker met zwart en flink veel mascara.

Oogmake-up (de eerste foto is het nog niet helemaal klaar.)

Toen deden we de kleding aan en moesten we even wachten op goed licht. En daarna moesten we dansen, wachten, dansen, wachten, dansen, wachten en zo ging het wel even door. We moesten trouwens de paso dansen. We filmde ongeveer door tot kwart voor 10, toen werd het te donker en ook echt heel koud in onze jurk! We maakte nog een paar foto's en toen kleden we ons weer snel om, want het was ook weer een eind terug rijden natuurlijk! we waren echt tegen belgie aan! als we naar rechts keken was daar Belgie en naar links was nederland! Echt super grappig!



Mijn haar en make-up is hier klaar!

Toen we naar huis wilde gaf de tom tom aan dat we om 10 over half 1 in Hoorn zouden zijn. Later toen we een tijdje aan het rijden waren was er een omleiding! Er stond toen dat we om half 2 pas in hoorn zouden zijn! dat was wel balen omdat we allemaal gewoon weer moeten trainen de volgende ochtend om 9 uur. Uiteindelijk waren we om ongeveer 2 uur thuis, en toen het schoensmeer nog even uit me haar gewassen en ik denk dat ik kwart voor 3, 3 uur in bed lag.

Groepsfoto en ik


Het was echt een super leuke dag! Toch leuk dat je door dansen dit soort dingen meemaakt wat anderen niet mee maken! Ik heb echt super genoten en het was heel gezellig met de rest!

De reclame is trouwens voor Armenie wijn!


en nog een leuke foto met Elaine en Mitch!

2 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik zou die reclame wel eens willen zien als hij af is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als het goed is komt ie op youtube;) maar dat zal nog wel even duren

    BeantwoordenVerwijderen