vrijdag 3 september 2010

2 true glossywear nail polish NO. 19

Toen ik naar de musical Crazy shopping was geweest kregen we allemaal een goodiebag! echt super leuk! Daar zat onderandere een nagellakje in van 2 true. hij ziet er een beetje roze uit, ik ik hou van roze! Ik ben zelf niet echt van de nagellak, en al helemaal niet op me handen(op mijn tenen vind ik het leuk in de zomer). maar ik dacht vanmiddag ik probeer het gewoon. Nou het lakken viel me nog wel mee, ik vind het kwasje wel wat klein maar het lakt op zich wel goed. ik ging niet eens zo heel erg veel op me huid, dat vond ik wel knap van mezelf.
De kleur vind ik ook echt heel erg mooi! een best felle roze kleur. Ik vond hem heel erg dekkend, met 1 laag was hij echt al roze, toch heb ik nog wel een 2e laag gedaan en toen was hij net nog wat mooier! Ik ben echt blij met dit lakje! al helemaal omdat ik hem gekregen heb natuurlijk! Ik heb geen idee wat hij kost en of hij wel te koop is. Het is indiedergeval de 2 true glossywear nail polish in de kleur 19.




3 opmerkingen: