vrijdag 1 juni 2012

Examens voorbij

Zo! De examens zitten er eindelijk op! Ik heb er helemaal geen goed gevoel over. Alle examens heb ik nagekeken, maar bijna alle cijfers zitten tussen de 4 en de 6. Alleen voor wiskunde heb ik tussen de 6,5 en 8,5 dat is dan wel weer heel fijn! Ik ben nu heel erg aan het denken wat ik ga doen als ik gezakt ben. Ik kan het VaVo gaan doen, dat is volwassen onderwijs. Ik kan nog een jaar de Oscar gaan doen, waar ik al 6 jaar op zit. Of ik kan MBO gaan doen. Ik heb nog geen flauw idee wat nou de beste keus zou zijn. Mijn gevoel zegt dat ik lekker VAVO moet gaan doen, en daarnaast lekker werken ofzo. Maar als ik nou MBO ga doen dan kan ik alvast beginnen met iets waar ik veel zin in heb, de opleiding Verpleegkunde. Nou ik moet er nog even goed overnadenken. En wie weet ben ik ook wel gewoon net aan geslaagd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten